لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی امروزه یک از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی زنان به شمار می رود که هدف از انجام این کار زیباسازی ناحیه تناسلی زنان می باشد. طی این روش لابیاهای اطراف واژن که به دلایل مختلفی بزرگ شده باشد یا به دلیل افزایش سن پوست های چروکیده برداشته می شود و باعث بهبود ظاهر ناحیه تناسلی خانم ها می شود. انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بدون بستری می باشد و طی یک جلسه توسط متخصصین زنان و زایمان در مطب، کلینیک یا بیمارستان انجام می شود. لابیاپلاستی با این روش توسط یک تیم مجرب جراحی و با امکانات ویژه در یک محیط کاملا استریل و بهداشتی صورت می گیرد.

دکتر زهرا سیفی متخصص زنان غرب تهران در باره لابیاپلاستی با لیزر می تواند مشاوره و راهکارهایی را در اختیار بیمار خود بگذارد که بیمار بتواند راحت تر این دوره را بگذراند و آسان تر با علائم و نشانه های آن خود را تطابق دهد . راه های ارتباطی : 44977660 و پیچ اینستاگرام

کاندیدای مناسب لابیاپلاستی با  لیزر مونالیزا

شکل ظاهر لابیاهای بانوان در طی زمان به دلیل افزایش سن و.. دچار تغییر می شود که از جمله این تغییرات می توان به ایجاد بافت های بیش از حد ناهموار و پدید آمدن پوست های چروک در این ناحیه ایجاد می شود. خانم هایی که در اثر افزایش سن، زایمان طبیعی و روابط جنسی مکرر دچار شلی و افتادگی واژن شده اند استفاده از لیزر می تواند منجر به کلاژن سازی و سفتی کامل واژن شود.

فواید عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

• زیبایی ناحیه تناسلی و افزایش اعتماد به نفس در خانم ها
  • بهبود عدم قرینگی لبه های خارجی واژن
  • ارتقا کیفیت سلامت روابط جنسی
  • افزایش و سهولت در رعایت نکات بهداشتی
  • دوره نقاهت کوتاه
  • بدون بازگشت بودن نتیجه جراحی
  • کوتاه مدت زمان عمل
  • بدون درد، خونریزی و بخیه
لابیاپلاستی با لیزر

کاربرد دستگاه مونالیزا

لیزر مونالیزا باعث افزایش جریان خون داخل واژن و کاهش عفونت می شود. لیزر مونالیزا همچنین جهت رفع خشکی واژن هنگام نزدیکی و جوانسازی واژن و همینطور درمان افتادگی مثانه درجه 1 و 2 و بی اختیاری ادرار کاربرد دارد ضمنا لیزر مونالیزا باعث افزایش میل جنسی و افزایش رسیدن به ارگاسم می شود. در برخی از بانوان خارش های مزمن واژن بدون علت عفونت به وجود می آید در این موارد لیزر مونالیزا نیز روش بسیار خوبی می باشد.این لیزر بدون ایجاد هیچ گونه عارضه ای خشکی و آتروفی را از بین می برد و مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا و وزارت بهداشت ایران می باشد. درمان مشکلات یائسگی در گذشته بیشتر از هورمون درمانی استفاده می شد اما به دلیل عوارض خاص خود در افرادی که فشارخون و بیماری های قلبی قابل استفاده نمی باشد.

لیزر مونالیزا در چند مرحله انجام می شود؟

تعداد جلساتی که پزشک متخصص زنان و زایمان پس از معاینه تعیین می کند معمولا بین 3 الی 5 جلسه می باشد، ماهی یک بار یعنی بین 30 تا 50 روز یک بار لیزر انجام می شود و پس از آن سالی یک مرتبه بیمار باید ویزیت شود و در صورت لزوم تکرار شود.

عوارض لیزر مونالیزا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های نوین زیادی جهت انجام جراحی های زیبایی زنان پدید آمده است که تمام شرایط عمل را برای بیمار راحت تر و عوارض را برای آنها کاهش داده است. مدت زمان عوارض جانبی ایجاد شده توسط لیزر مونالیزا بسیار کوتاه می باشد و شامل التهاب قرمزی و ورم می باشد اما بدون ایجاد مشکل خاصی برطرف می شود.

دو − 1 =